Årets naturfotograf 2009

Känner du för att tävla kan jag tipsa om att Johnny Buchwald på sin blogg har utlyst en naturfototävling, bestående av 10 st deltävlingar. Mer om tävlingen kan du läsa här.

Är inte urtypen för en tävlare själv, men på något sätt är det alltid spännande att se och försöka förstå vilka bilder det är som går hem hos andra än en själv. Därför är också Göran Segeholms grepp i samband med Kamera & Bilds Grand Prix spännande för att om möjligt få snurr på detta med tolkning, bildanalys och feedback.  (Se hans blogg)

2 thoughts on “Årets naturfotograf 2009

  1. Oj, spännande, avstår från att deltaga själv då jag känner på mig att jag ändå skulle vinna..känns lite orätt mot alla andra om jag slänger dit mina fantastiska bilder.
    Gillar dina fyndiga rubriker 😉

    Mona//

Kommentera

