Nu tar sommaren fart

20090801-_TJA2501

Kollade precis in vädret och det ser ut som om nästa vecka kommer att bjuda på en hel del sol och värme. Tur för mig då att det återstår en semestervecka. Får se om jag kommer att göra som po(o)laren här ovan. Jag kommer att ta det lugnt framför datorn i alla fall.

Varma hälsningar till alla läsare! (Ge mig gärna en kort liten hojt så jag vet vilka ni är!)

Nyckelpiga badar pool. Den 1 augusti 2009.
(OBS! Inga djur kom till skada under produktionen av detta fotografi.)

8 thoughts on “Nu tar sommaren fart

  1. Stort skratt – när jag såg denna bild! Jag trodde du hade fångat en av alla dessa invaderande och svärmande nyckelpigor i luften. Fritt fall, tänkte jag tills jag läste din bildtext. Fniss – kul bild! Hälsn Marie

  2. Den är bara för go, snacka om att man blir avundsjuk på denna lilla piga. Semestern är slut för min del, kom precis hem från en barnfotografering.

    Njut av sista veckan.
    Hälsningar Mats

  3. Vilken underbar bild! Den känns så skön att se på och koppla av vid. Och så säger jag ju hej från mig också då, så du vet vem jag är i allafall. 🙂

    //Malin

Kommentera

