Köp långkalsonger

TomasJärnetun20090819-_TJA4776

Tänkte nu att jag inte skulle säga så mycket mer än vad rubriken vill försöka påskina. Varför alltid hålla på och lägga ur texten om man nu ändå inte har något vettigt att säga? Det finns det ju så många andra som gör ändå. En del kan ju aldrig sluta, utan mal bara på och på och på hela tiden och utan avbrott. Det tycks aldrig finnas någon ände. Tänk om dessa kunde visa prov på lite självdisciplin, så att dom inte upptog normala människors värdefulla tid med en massa nonsenssnack. Det är just detta som är anledningen till att jag i detta inlägg väljer att låta bilden tala utan att den ska förfalskas eller förvanskas av en massa ovidkommande dravel. Av ren och skär omtänksamhet gentemot er, kära läsare. Ni ska inte behöva ödsla kraft på att läsa något som ändå inte kommer att ge er något. Ni behöver inte tacka mig, jag vet redan hur ni känner…

Rönnbär. Trekanten, Småland, den 19 augusti 2009.

8 thoughts on “Köp långkalsonger

  1. I år har det varit mycket Rönnbär, tror inte jag varit med om så mycket faktiskt förut. Bra rönnbärsbild!
    Morgan

    1. Gnäll? Jag gnäller väl aldrig? Aldrig har jag väl gnällt och kommer väl aldrig att börja…
      …Det var nått mer jag tänkte på – men det har jag visst glömt. Måste börja bli gammal… 🙂

Kommentera

