Change – Yes We Can

Slank faktiskt in på en fotoutställning idag. I Kalmar är vi nämligen verkligen inte bortskämda med sånt. 14 fotografer från Högskolan i Kalmar höll vernissage med mingel, tilltugg och livemusik för den som så ville. Jag är ingen känd mingeltomte så även om TV var där försökte jag fokusera på utställningen som innehöll tolkningar av temat Change – Yes We Can, det vill säga Obamas valparoll. Och några intressanta bilder fick jag med mig på näthinnan därifrån.

Sedan, med Change – Yes We Can ringande i öronen gick jag och fick en ordentlig vitaminkick.
I morgon tar jag nog en kebabrulle…

One thought on “Change – Yes We Can

  1. Delikat komposition, lager på lager och massvis med spännande diagonaler allt serverat på en cirkelkomposition. Färger som går mott blått och gult. Kan det bli bättre. Jag blir åtminstone hungrig.

Kommentera

