Jag har blivit med b…

…ok. Eller ytterligare fyra fotoböcker för att vara lite mer precis. Jan-Peter Lahalls & Hans Odöös Så skimrande, Hannu Hautalas Med kameran i naturen, Naturfotograferna 25 år samt Norske Naturfotografers Galleri Norge – Norsk naturfotografi gjennom fire årstider blev mina för exakt 300 pix. Mängder med utsökta fotografier av flera av de största nordiska namnen. Med tanke på bildinnehållet i dessa verk gjorde jag ett riktigt klipp. Det skadar inte att vara tjenis med en och annan antikvariatsägare. 🙂

One thought on “Jag har blivit med b…

  1. Hannu Hautalas Med kameran i naturen,
    En riktig favorit, det är den bok som inspirerat mig mest genom åren. Jag plockar fram den ibland och bläddrar i mellanåt alltid hittar jag något.

    Grattis till detta kap.

    Vänligen
    Karlund

Kommentera

