Ny hemsida och ny blogg

Nä, alltså inte för undertecknad. Jag har hållit på och funderat i över ett års tid hur min eventuellt kommande hemsida ska se ut och jag håller på än…

Jag tänkte istället att jag skulle tipsa er om Henrik Karlsson/N:s nya hemsida som ni finner här. Henrik som är bosatt strax utanför Kalmar har en förkärlek till det öländska landskapet och dess djur- och växtvärld. Fast tittar ni in i hans mycket fina gallerier kommer ni även att stöta på mycket annat. Gör det – ta ett besök alltså.

Min bild är från Sandbergen, Öland, den 4 april 2009.

One thought on “Ny hemsida och ny blogg

Kommentera

