Mitt i ett alvar

Jupiter, månen & hinderbelysning

Tre sorters ljus

Den sena eftermiddagen och den tidiga förnatten tillbringades idag mitt på det snötäckta och för tillfället ödsliga Stora Alvaret. Som tur var kunde jag hålla Henrik Karlsson i handen när det blev alldeles för mörkt och otrevligt. När han inte koncentrerade sig på att få till stjärnspår i vintermörkret vill säga. Jag hade väl gjort detsamma om jag bara kommit ihåg att få med mig rätt trådutlösare. Men det var gott med kaffe och goda fotoråd…

Möckelmossen, Stora Alvaret, Öland, den 10 december 2010.

5 thoughts on “Mitt i ett alvar

Kommentera

