Oväntad glädje

Ja, det är bara att utan omsvep erkänna; jag är glad. Riktigt ordentligt glad och smickrad över att i helgen ha blivit invald i föreningen Naturfotograferna/N. Här ryms många av mina fotografiska förebilder bakom en som jag uppfattar det gemensam strävan att bevara den äkta och hänsynstagande naturfotografin och som jag hoppas även en lika stark önskan att fortsätta utveckla naturbilden som budbärare. 

Vi firar med några danssteg (tror det är limbo) på den smältande havsisen längs med Kalmarsund. 🙂

Karneval på is
Kalmar, den 12 mars 2011

23 thoughts on “Oväntad glädje

  1. Grattis Tomas!

    Du kommer säkert få stor glädje av ditt medlemskap och Naturfotograferna av dig. Här hittar jag många fina bilder som inspirerar mig i min fotografering.

    /Gunnar

  2. Först vill jag gratulera till den fina bilden!
    Sedan gratulerar jag till att du träder in i den fina naturfotosalongen.

    Grattis!
    MVH
    Mikael

Kommentera

