Nu smiter jag

Så där. Då var det över för min del för denna gång. Har precis lämnat fotofestivalen i Mullsjö efter ett par intensiva, avkopplande, snurriga och inspirerande dagar. Det känns faktiskt tungt att behöva missa resten av festivalens föreläsningar och de utställningar som jag inte kom att hinna med att besöka, men jag har ju ett gott liv utanför festivalen också inser jag. 😉 Jag kan inte göra annat än att hoppas på bra redovisningar av slutet av veckan från er som har turen att få vara med om den!

Tack för denna gång och ett stort tack till alla föreläsare, utställare, festivalarbetare, värdfolk, festtivalbesökare och vänner. Tack särskilt till alla er som kom med glada och trevliga kommentarer kring min utställning och mina bilder – det har varit hur kul som helst att få möta er!. Vi ses förhoppningsvis nästa år då vi alla hoppas att ryktet spridit sig om vad som kan komma att bjudas i en liten västgötakommun en vecka i juni. Slutligen ett innerligt tack till Terje Hellesø för möjligheten för mig att få uppleva den första Mullsjö International Photo Festival på plats både som besökare och utställare. En upplevelse att bära med sig.

Jag återkommer med ett inlägg där jag ska försöka sammanfatta fler av mina intryck under festivalen.

En väg ut eller in?
(Utsikt från fönster i Kinahuset på Marston Hill där min utställning hänger till och med den 10 juni.)
Mullsjö, Västergötland, den 7 juni 2011

4 thoughts on “Nu smiter jag

  1. Läckert : )))

    Tack för en trevlig utsällning och pratstund! Spännande, talande och underfundiga bilder i en annorlunda miljö.

    Jag hoppas du får en riktigt skön sommar!

    Marie

  2. Kul att läsa alla lovord om festivalen! Får försöka ta mig dit nästa år istället. I år blev det Nidingen + Öland/Kalmar och lite annat däremellan som gjorde att det inte blev av.
    Besökte Björnö norr om Kalmar igår och hittade min första hona ekoxe! Vilka fantastiska ekhagar ni har där 🙂

    Ut på sommarledighet eller in i sommargrönskan? Fin symbolbild hur som helst!

    /Anna

Kommentera

