Att sätta sitt märke

humöst vatten brunifiering

Är nyss hemkommen efter en trevlig kväll med Vetlanda fotoklubb där jag talade med klubbmedlemmarna kring mitt bildskapande.

Hoppas nu att jag lyckades sätta mitt märke på ett eller annat vis när det kommer till ert eget. Ursäkta bara att jag drog över tiden och att ni fick vänta både på kaffe som på hemgång, men ni var så snacksaliga och frågvisa… 🙂

Bjuder på en bild som jag tog på vägen till Vetlanda.

Stora Hindsjön, Alsterbro, Småland
den 3 april 2014

4 thoughts on “Att sätta sitt märke

    1. Tack. Jo, ramlade över ett nytt tema som jag tyckte passade mig bättre. Kör fortfarande inte en lokal version av WordPress så man är ju lite begränsad i vad man kan göra. Men å andra sidan är det enkelt att byta tema.

Kommentera

